Direct naar de inhoud.

Vrijwilligerswerk

Lettergrootte: AAA

Vrijwilligerswerk

In gemeente Aa en Hunze zijn veel inwoners in hun eigen dorp of omgeving actief. De vrijwilligers rijden bijvoorbeeld op een buurtbus, doen aan burenhulp of buurtbemiddeling of hebben zich aangesloten bij een klussendienst. Overzicht van het aanbod vrijwilligers in de diverse dorpen.

Vrijwilligers Informatie Punt

Het Vrijwilligers Informatie Punt (VIP!) in de gemeente Aa en Hunze ondersteunt en versterkt vrijwilligers en vrijwilligersorganisaties.

Noaberhulp Annen

Voor incidentele klussen en ondersteuning biedt Noaberhulp Annen ondersteuning.

Je bent van harte welkom om te bellen met een hulpvraag naar telefoonnummer

06 45 831 976

Spreek bij geen gehoor naam en telefoonnummer in en een vrijwilliger van Naoberhulp belt je terug. Ook is het mogelijk om een mailbericht te sturen naar naoberhulpannen@gmail.com

Naoberhulp Annen

Dichtbij, laagdrempelig, praktisch, betrokken. Voor incidentele klussen en ondersteuning voor bewoners en door bewoners.

Waarom Naoberhulp?

Naoberhulp in Annen is een initiatief van inwoners die graag iets voor een ander willen betekenen. In Annen is nog sprake van naoberhulp, het omzien naar elkaar en kijken of je de buren een helpende hand kunt bieden. Maar zo af en toe is er toch wat extra ondersteuning nodig.

Voor wie is Naoberhulp Annen bedoeld?

Er zijn allerlei omstandigheden denkbaar waardoor je extra steun kunt gebruiken. Je wilt niet te vaak op dezelfde buren hoeven terug te vallen, hebt (nog) niet veel contact in de buurt of wilt iets binnen korte tijd geregeld hebben en kunt dat niet zelf realiseren. Naoberhulp Annen biedt een helpende hand.