Direct naar de inhoud.

Lettergrootte: AAA

Over Attenta

Medewerkers sociaal team

De medewerkers sociaal team werken in vier teams: team Annen, team Gasselternijveen, team Gieten en team Rolde. Deze medewerkers komen bij u thuis als u een afspraak heeft gemaakt. Zij zijn er voor u om met u mee te denken als u vragen of zorgen hebt over uw persoonlijke situatie

Secretariaat

Als u belt met het algemene nummer van Attenta dan krijgt u één van onze drie medewerkers secretariaat aan de lijn. Zij staan u als eerste te woord.

Henriëtte

Ellis

Gedragswetenschapper / praktijkcoach jeugd

De gedragswetenschapper / praktijkbegeleider jeugd denkt mee met de medewerkers sociaal team over hoe zij volwassenen, kinderen en gezinnen kunnen ondersteunen.

Medewerker kwaliteit/ klachtenfunctionaris

De kwaliteitsmedewerker controleert en bewaakt de kwaliteit van onze dienstverlening. Daarnaast weet ze veel over wet- en regelgeving en denkt vandaar uit mee met de medewerkers sociaal team. Ze is ook klachtenfunctionaris.

Carli Runneboom

Raad van bestuur

De raad van bestuur bestaat uit één bestuurder. Het bestuur is verantwoordelijk voor de algemene gang van zaken binnen Attenta. Ook zorgt zij ervoor dat de organisatie midden in de maatschappij staat en weet wat er speelt en leeft bij inwoners.

Functie is vacant

Raad van toezicht

De raad van toezicht houdt toezicht op het bestuur en de algemene gang van zaken van stichting Attenta. De raad houdt bij haar toezicht de maatschappelijke doelstelling in het oog. Onder het toezicht valt in ieder geval de realisatie van de doelstellingen, strategie, risicobeheersing en het financieel beleid.

Gert Jan Bent

Kuneke Schraagen