Direct naar de inhoud.

Team Rolde

Lettergrootte: AAA

Team Rolde

We werken met veel plezier in gebied Rolde. Het is een prachtig gebied met bos, dorpjes, heide en Drentse stroompjes. We merken dat mensen er graag en tevreden wonen. Het valt ons op dat mensen hier echt nog voor elkaar klaar staan en er voor elkaar willen zijn. Prachtig voor ons ook om te ervaren.

We leveren graag een bijdrage aan de leefbaarheid in Rolde en de dorpen eromheen. We staan graag zo dicht mogelijk bij u en vinden het belangrijk dat u ons goed en snel weet te vinden. Zelf leren wij het gebied steeds beter kennen, waardoor we steeds beter kunnen meedenken over de lokale mogelijkheden.

We werken samen met onder andere vrijwilligersorganisaties, de scholen, huisartsen, politie en de zorgaanbieders. Deze samenwerking is fijn en belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen.

MULTIEFUNCTIONEEL CENTRUM BOERHOORN
ZUIDES 50 ROLDE

T 0592 26 34 68
E info@stichtingattenta.nl