Direct naar de inhoud.

Team Annen

Lettergrootte: AAA

Team Annen

Wij werken met veel plezier in het gebied Annen. De omgeving en natuur zijn prachtig! Wij vinden het heerlijk om door het gebied te rijden als we op huisbezoek gaan.

Het valt ons op dat veel mensen – jong en oud – met plezier in het gebied Annen wonen. We zien dat mensen voor elkaar klaarstaan en dat problemen vaak met elkaar opgelost worden. We vinden het belangrijk dat het goed met u gaat en dat u prettig woont. Als u naast de hulp uit uw omgeving meer hulp nodig heeft, denken wij graag met u mee. Wij zijn er voor iedereen.

Ons team heeft contact met veel organisaties en professionals zoals de basisscholen, welzijnsorganisatie Impuls, de buurthuizen in Annen en Gasteren, verzorgingshuis ‘t Holthuys en de wijkagent.

U vindt ons iedere tweede dinsdag van de maand in het dorpshuis van Annen van 10.00 tot 12.00 uur. U bent zonder afspraak van harte welkom. Kom gerust langs met vragen die u bezig houden. De koffie staat altijd klaar!

LOCATIE SPREEKUUR
Ons Dorpshuis
Kruisakkers 36a
9468 BJ ANNEN