Direct naar de inhoud.

CORONA-VIRUS

Lettergrootte: AAA

Coronavirus

Lees voor de nieuw www.rijksoverheid.nl voor de actuele informatie.

Attenta is en blijft bereikbaar
We volgen in onze werkwijze de richtlijnen van het RIVM.

Bereikbaarheid medewerkers
Onze medewerkers zijn thuis aan het werk en bereikbaar via telefoon en e-mail.

Inlooppreekuren en afspraken
Onze inloopspreekuren en afspraken bij u thuis gaan helaas niet door.

De afspraken en het contact met inwoners doen we zo veel mogelijk via de telefoon. Nieuwe afspraken maken we het liefst telefonisch. Inwoners die een thuisafspraak hebben worden door onze medewerkers gebeld.

Bereikbaarheid locaties
Onze locaties zijn gesloten.

Contact
Kijk hier voor de contactgegevens of bel naar ons algemene nummer (0592) 263468. We kijken graag of we u telefonisch of via mail met uw vraag kunnen helpen.

• Veranderingen in de maatregelen na 11 mei 2020
  • De stappen na 11 mei in eenvoudige taal
  • Impuls past haar dienstverlening aan.
  • NJI informeert kinderen, ouders, opvoeders en professionals over ‘omgaan met de gevolgen van het coronavirus’.
  • Tips als u zich somber of gespannen voelt door het coronavirus
  • Drenthe heeft Meldpunt in verband met Coronacrisis. Inwoners van de provincie kunnen via dit Meldpunt hun zorgen uiten over ervaren knelpunten in de zorg. Ook kunnen inwoners het Meldpunt gebruiken om juist mooie initiatieven die zijn voortgekomen uit de Coronacrisis te melden.
  • Voor mensen met een verstandelijke beperking is nieuwe informatie begrijpen soms moeilijk. Daarom is speciaal voor hen webhulp Steffie ingeschakeld. Steffie legt ze uit hoe je kunt zorgen dat het coronavirus zich niet verder verspreidt.
  • In Nederland zijn er 2,5 miljoen volwassenen die moeite hebben met lezen, schrijven en/of rekenen. Voor hen is alle informatie over het coronavirus veel en moeilijk. Op de website van Stichting Lezen en Schrijven vind je informatie over het coronavirus in begrijpelijke taal. Klik hier voor informatie over het coronavirus.